
KPN
KPN is met 18.000 medewerkers een toonaangevende leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedient KPN met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen tot interactieve HD-televisie. KPN hanteert een strategie die op drie pijlers is gebaseerd: versterken, vereenvoudigen en groeien. KPN had de ambitie om zelf meer sourcingscompetenties opbouwen. Kirkman Company is gevraagd om een centraal Sourcing Center op te richten.
KPN is met 18.000 medewerkers een toonaangevende leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedient KPN met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen tot interactieve HD-televisie. KPN hanteert een strategie die op drie pijlers is gebaseerd: versterken, vereenvoudigen en groeien. KPN had de ambitie om zelf meer sourcingscompetenties opbouwen. Kirkman Company is gevraagd om een centraal Sourcing Center op te richten.